Δημοφιλείς Υπηρεσίες

ΚατασκευήSites Παρουσίασης

ΚατασκευήΗλεκτρονικό κατάστημα

Το εισερχόμενο μάρκετινγκ δεν είναι μόνο για να γνωρίζετε πώς σκέφτονται οι ιδανικοί πελάτες σας. Έχοντας μια σταθερή αντίληψη για το ποιοι είναι οι πελάτες σας, τι θέλουν όταν επισκέπτονται τον ιστότοπό σας και πώς συνήθως καταναλώνουν πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε πιο αποτελεσματικά μηνύματα για τις προσπάθειες μάρκετινγκ. Κάθε επιχείρηση πρέπει να γνωρίζει ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες της. Στον κόσμο των εισερχόμενων επιχειρήσεων, αυτά τα προφίλ πελατών ονομάζονται πρόσωπα αγοραστών.
Γιατί είναι σημαντική τα η περσόνα του αγοραστή;
Χωρίς σαφώς καθορισμένη περσόνα- αγοραστή, δεν έχετε κανένα προφίλ για να εστιάσετε στη δημιουργία νέου περιεχομένου για την επιχειρησή σας.
Μπορεί να γνωρίζετε ότι μια προσφορά ξεπερνά τους άλλους βάσει του αριθμού των κλικ που παίρνει, αλλά ίσως να μην γνωρίζετε ακριβώς γιατί λειτουργεί καλά - όπως είναι ιδιαίτερα καλά στοχοθετημένο για ένα είδος αγοραστή.
Επίσης, κινδυνεύετε να επικεντρωθείτε στην προσέλκυση εσφαλμένων πελατών.
Ποιος θα ήταν ο λάθος πελάτης; Τι σας χωρίζει από τους "ιδανικούς" πελάτες σας;
Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο να καθοριστεί, αλλά είναι συνήθως οι πελάτες που καταλήγουν να κοστίζουν περισσότερο την επιχείρησή σας περισσότερο χρόνο και πόρους από ό, τι τα έσοδα που παράγουν.
Με τον αγοραστή –περσόνα, μπορείτε να αντιστοιχίσετε κάθε πελάτη σε μία περσόνα , ώστε να γνωρίζετε ποιες είναι προοπτικές για να επικεντρωθείτε σε αυτές ώστε να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.
Μπορείτε επίσης να δείτε αν ασχολείστε με συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που τους στοχεύει καλύτερα, και με τη σειρά τους να φέρνουν περισσότερους πελάτες "βαθμού Α" και λιγότερους από αυτούς που κάνουν τη ζωή σας πιο δύσκολη.
Στην πρώτη σκέψη, ίσως να νομίζετε ότι αυτοί οι δύο όροι είναι συνώνυμοι. Αλλά ξανασκεφτείτε.
Ένας άνθρωπος αγοραστής είναι ένα (φανταστικό) πρόσωπο που ταιριάζει σε ένα ιδανικό προφίλ πελάτη.
Σκεφτείτε το: κάθε υπάλληλος μιας επιχείρησης έχει διαφορετική δουλειά, είτε είναι πελάτης είτε εσωτερικός.
Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να προσδιορίσετε τους ιδανικούς σας ανθρώπους, ώστε να μπορείτε να στοχεύσετε σωστά τις προσπάθειές σας για ανταλλαγή μηνυμάτων και μάρκετινγκ, οι οποίες θα ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες προκλήσεις και τους στόχους τους.
Πώς να δημιουργήσετε έναν αγοραστή-περσόνα;
Οι αγοραστές περσόνες μπορούν να δημιουργηθούν μέσα από έρευνες, συνεντεύξεις ή δημοσκοπήσεις από το στοχευμένο κοινό σας. Αυτό το κοινό περιλαμβάνει ένα μίγμα πελατών, δυνητικών πελατών καθώς και όλων αυτών που δεν είναι καταγεγραμμένοι στη βάση δεδομένων σας αλλά “ευθυγραμμίζονται” με το στοχευμένο κοινό σας.
Παρακάτω θα βρείτε κάποιες πρακτικές μεθόδους για το πώς θα συγκεντρώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες για να “σκιαγραφήσετε” την περσόνα σας:
• Αναζητήστε την βάση δεδομένων των επαφών σας ώστε να ανακαλύψετε μοτίβα τάσεων (trend patterns) αναφορικά με το πώς “καταναλώνουν” το περιεχόμενο σας οι πελάτες σας (δυνητικοί & μη).
• Όταν δημιουργείτε φόρμες που χρησιμοποιείτε στο website σας μπορείτε να “αιχμαλωτίσετε” πληροφορίες ζωτικής σημασίας για τις personas σας. Για παράδειγμα, αν όλες οι personas ποικίλλουν ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης που εργάζονται μπορείτε να ρωτήσετε τους δυνητικούς σας πελάτες να απαντήσουν σχετικά.
• Λάβετε υπόψιν το feedback που σας παρέχει η ομάδα πωλήσεων της εταιρείας σας αναφορικά με την αλληλεπίδραση που έχουν με δυνητικούς πελάτες. Τί γενικεύσεις μπορούν να εξάγουν για τους διαφορετικούς τύπους πελατών που εξυπηρετείτε καλύτερα;
• Διεξάγετε συνεντεύξεις σε πελάτες (δυνητικούς & μη), είτε εκ του σύνεγγυς, είτε τηλεφωνικώς, για να ανακαλύψετε τί τους αρέσει σχετικά με την υπηρεσία ή το προϊόν σας.
Προσοχή! Δεκάδες επιθέσεις και απόπειρες ηλεκτρονικού ψαρέματος λαμβάνουν χώρα αυτή τη στιγμή σε Έλληνες οι οποίοι κατέχουν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ τραπεζικό λογαριασμό e Banking, σύμφωνα πάντα με αναφορές που γίνονται στο Διεθνές Ινστιτούτο για την Κυβερνοασφάλεια (CSI INSTITUTE) .
Αναρωτιέσαι κι εσύ γιατί τα κινητά στα «σκρουτζομάγαζα» είναι τόσο φθηνότερα;
Εδώ έχουν μάθει για τα «σκρουτζομάγαζα» οι γονείς μας (για να μην πω οι παππούδες μας), οπότε θεωρώ δεδομένο πως είστε πλήρως εξοικειωμένοι με την έννοια.
H μεγάλη ανάπτυξη των ψηφιακών μέσων και η εντατικοποίηση της προσπάθειας ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων σε συνδυασμό με τη ραγδαία αύξηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών, έχει οδηγήσει, σε διεθνές επίπεδο, σε αύξηση των κρουσμάτων ηλεκτρονικής απάτης.
Ενα κλικ μπορεί να στοιχίσει πολύ ακριβά στον χρήστη αν πέσει στις παγίδες του Διαδικτύου. Τα κυκλώματα δρουν με ιδιαίτερο επαγγελματισμό, αλλάζουν συνεχώς μεθόδους δράσης προσκομίζοντας μεγάλα κέρδη.
«Εκρηξη» ηλεκτρονικών πωλήσεων: Τι αγοράζουν οι Ελληνες στην καραντίνα
Κατακόρυφη αύξηση έχουν καταγράψει οι ηλεκτρονικές αγορές των Ελλήνων από ηλεκτρονικά καταστήματα εν μέσω της καραντίνας για την πανδημία του κορονοϊού. Η άνοδος που σημειώθηκε υπολογίζεται γύρω στο 134% σε εβδομαδιαία βάση.
Είστε αποφασισμένοι να προσελκύσετε νέο κοινό αλλά και να ενεργοποιήσετε τους παλιούς πελάτες σας ώστε να προβαίνουν σε νέες αγορές, τότε πρέπει να είστε πολύ συστηματικοί με τον τρόπο που διαφημίζετε την επιχείρησή σας.
H διαφήμιση εμφάνισης είναι το μέσο που μπορεί να προβάλει την επιχείρησή σας μέσω της Google αλλά και σε άλλες σελίδες. Άλλωστε αυτός ο ''παραδοσιακός τρόπος'' είναι αυτός που διαμορφώνει τη φήμη σας και χτίζει την εικόνα της μάρκας που προωθείτε. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η αναγνωρισιμότητα των προιόντων ή των υπηρεσιών πο υποστηρίζετε για να πετύχετε πωλήσεις και αντίστοιχα κέρδη.
Μέρα με τη μέρα η εφαρμογή του Facebook αποτελεί όλο και πιο απαραίτητο εργαλείο για τους επιχειρηματίες. Για αυτό το λόγο, το Facebook και τα εργαλεία του έρχονται να αναδείξουν νέα εργαλεί, αυτή τη φορά σχετικά με τη διφήμιση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Εάν ανήκετε σε αυτή τη κατηγορία, αξίζει να ρίξετε μια ματιά στα επόμενα που έχουμε καταγράψει ειδικά για εσας!
Η προβολή και διαφήμιση ενός προιόντος ή μιας υπηρεσίας έχει εξελισσόμενη πορεία και πλέον μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πολλούς τρόπους για να το πετύχουμε. Οι ιδέες είναι αρκετές αλλά για την κάθε περίπτωση πρέπει να γνωρίζουμε τα μυστικά που μπορούν να ενισχύσουν τις υπηρεσίες μας και προφανώς το πιστό κοινό που μας ακολουθεί.
To Facebook, αποτελεί απαραίτητο εργαλείο για κάθε νέο ή έμπειρο επιχειρηματία, προκειμένου να προωθήσει και να προβάλλει την παροχή των υπηρεσιών του.Άλλωστε τελικός στόχος όλων είναι η αύξηση των πωλήσεων, που αυτόματα σημαίνει κέρδος για την επιχείρηση.
Στον αγώνα για την προσέλκυση πελατών, οι οποίοι αναζητούν ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία, μπορούν να υιοθετηθούν αρκετοί τρόποι.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google είναι πάντα αυτή στην οποία δίνουν σημασία και προσοχή οι περισσότεροι περιηγητές, αντίστοιχα και το ξενοδοχειακό σας κατάλυμα πρέπει να είναι τοποθετημένο στις αρχικές αναζητήσεις για να εντοπιστεί άμεσα από τους πιθανούς φιλοξενούμενους.
Tο Instagram αποτελεί μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που διατίθενται δωρεάν στο ψηφιακό περιβάλλον. Σήμερα, πλέον, αριθμεί πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες και διακρίνεται για την απλότητά του και την ευχρησία του.
Ο παρακάτω οδηγός, παρουσιάζει τρόπους με τους οποίους ο επιχειρηματίας, μπορεί να προωθήσει αποτελεσματικά το ξενοδοχειακό του κατάλυμα.
Σε αυτό το κείμενο παρουσιάζονται οκτώ απλές συμβουλές για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα ξενοδοχείου που ελπίζουμε ότι θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας σε επίπεδο βελτίωσης εικόνας και φήμης.
Κατά τη διάρκεια των ετών, έχουμε παρατηρήσει ότι η δημιουργία βίντεο αποτελεί ένα χρήσιμο μέσο στον ταξιδιωτικό κλάδο
Tο ιατρικό marketing, ξεκίνησε να εμφανίζεται μόλις από το 2018 και άρχισε να έχει σημαντική θέση στην αγορά και στον χώρο του μάρκετινγκ γενικότερα.
Στο σημερινό άρθρο καταγράφουμε επτά εύκολες τακτικές
Το πρόγραμμα ενισχύει υφιστάμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) της Περιφέρειας Ηπείρου για να υλοποιήσουν επενδύσεις που θα ενσωματώσουν Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην λειτουργία τους ώστε να ανάπτυξουν ηλεκτρονικό επιχειρείν (e-business) όπως ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικές κρατήσεις και πληρωμές κ.α. Ενισχύονται μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται σε ΚΑΔ που δεν αναφέρονται στο Παράρτημα ΧΙV της προκήρυξης.
Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική
dummy2102838009
dummy2102838091
dummy info@logicsoft.gr