Η ψηφιακή μεταμόρφωση στο marketing

Οι προσδοκίες των πελατών εξελίσσονται και αλλάζουν καθημερινά. Όσον αφορά το ψηφιακό marketing, η επιχείρησή σας μπορεί να είναι ικανοποιημένη με τη διατήρηση του status quo –– αλλά δε θα έπρεπε να επαναπαύεστε και να μην παρακολουθείτε τις εξελίξεις. Το να μένετε αδρανείς μπορεί σύντομα να σας αφήσει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας. Το ψηφιακό τοπίο καινοτομεί με απίστευτο ρυθμό. Η μη προετοιμασία και προσαρμογή της επιχείρησής σας για αλλαγές στην αγορά και τις διαρκώς εξελισσόμενες προσδοκίες θα μπορούσε να έχει καταστροφική επίδραση στη μελλοντική της ανάπτυξη.

Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να λάβετε δράση άμεσα. Εάν μία αλλαγή σας τρομάζει, μία ενημερωμένη κινητοποίηση και ένα μελετημένο πλάνο δράσης θα σας βοηθήσει. Ας δούμε 5 κινδύνους που μπορεί να ελοχεύει μία στασιμότητα στο ψηφιακό marketing.

 

1. Λιγότερη απόδοση, λιγότερη αποτελεσματικότητα

Εν μέσω των εξελίξεων, μια ομάδα marketing πρέπει να είναι γρήγορη, ευέλικτη και αποτελεσματική, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η καλή εμπειρία των πελατών με την επωνυμία σας. Ενισχύστε την ομάδα marketing με σύγχρονα εργαλεία αυτοματοποίησης για το marketing, τα οποία απαιτούνται για την ταχεία ανάπτυξη των καμπανιών. Η αλλαγή όχι μόνο θα βελτιώσει την αφοσίωση των πελατών σας, αλλά και θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητά σας.

 

2. “Επίθεση” από τον ανταγωνισμό

Ο ανταγωνισμός υπάρχει πάντοτε και μπορεί ανά πάσα στιγμή να “κλέψει” πελάτες σας. Εάν όμως αμελήσετε να εκσυγχρονιστείτε, τους δίνετε ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Με τα σωστά εργαλεία ψηφιακού marketing, μπορούν να προσελκύσουν όχι μόνο νέους πελάτες, αλλά και ψηφιακά εγγράμματους πελάτες, οι οποίοι μπορεί να είναι δυσαρεστημένοι από τη δική σας πλέον ξεπερασμένη τεχνολογία. Οι απαιτήσεις των πελατών θα συνεχίσουν να αλλάζουν. Η καλύτερη συμβουλή είναι να αλλάξετε μαζί τους.

 

3. Δημιουργείστε καμπάνιες με βαρύτητα

Εάν αλληλεπιδράτε με τον σωστό πελάτη, την κατάλληλη στιγμή, σχετικά με θέματα ή επιχειρηματικές λύσεις που τον ενδιαφέρουν, κερδίζετε την αφοσίωση των πελατών. Οι πελάτες θέλουν περιεχόμενο που να τους αφορά άμεσα και να κεντρίζει το ενδιαφέρον τους. Εάν δεν μπορείτε να διαχειριστείτε και να ξεκινήσετε γρήγορα καμπάνιες που να είναι συναφείς και ενδιαφέρουσες, τότε θα χάσετε όχι μόνο την προσοχή του πελάτη αλλά και την αγοραστική του συνεισφορά. Βοηθήστε τους να μάθουν τι θέλουν να μαθαίνουν με ευέλικτες, εξατομικευμένες καμπάνιες που κλιμακώνονται μεταξύ των καναλιών προώθησής σας.

 

4. Το ταλαντούχο δυναμικό σας μπορεί να αναζητήσει κάτι διαφορετικό

Η ξεπερασμένη τεχνολογία είναι μάλλον απωθητική για το ταλαντούχο δυναμικό μιας επιχείρησης. Το σημερινό εργατικό δυναμικό είναι ανταγωνιστικό και αναζητά χώρους εργασίας που θα το βοηθήσουν να εξελιχθεί και να είναι ευέλικτο, παρέχοντας ταυτόχρονα χώρο για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας. Με την ισχυρή, εύχρηστη τεχνολογία marketing, η ομάδα μπορεί να καινοτομεί και να συμβάλει καλύτερα στα συνολικά έσοδα. Αντιθέτως, η απαρχαιωμένη τεχνολογία μπορεί να επιδράσει αρνητικά, τόσο στην παραγωγικότητα, όσο και στο ηθικό των εργαζομένων.

 

5. Οι πελάτες θα προτιμήσουν τις καλύτερες εμπειρίες

Οι πελάτες που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία έχουν επιλογές και το γνωρίζουν πολύ καλά. Θέλουν γρήγορες, εύκολες και βολικές εμπειρίες. Και θέλουν να είναι ευχαριστημένοι και να έχουν πρόσβαση σε σχετικό για αυτούς περιεχόμενο, σε πολλά κανάλια και εν κινήσει. Η ικανοποίηση αυτών των πελατών δε θα είναι εύκολη υπόθεση και θα χρειαστεί συνεχή βελτιστοποίηση. Η χρήση μιας ισχυρής τεχνολογίας marketing που αναπτύσσεται παράλληλα με την επιχείρησή σας και εξελίσσεται παράλληλα με τις απαιτήσεις των πελατών, είναι η καλύτερη στρατηγική σας για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά.

 

Η ώρα για δράση είναι τώρα. Δεν είναι αργά για να προλάβετε τον ανταγωνισμό. Μια μικρή ομάδα marketing με περιορισμένους πόρους μπορεί να επιτύχει πολλά με τα σωστά εργαλεία marketing. Εγκαταλείψτε λοιπόν το status quo και επενδύστε σε καλύτερες εμπειρίες πελατών. Βρείτε και προσελκύστε τους κατάλληλους πελάτες, την κατάλληλη στιγμή. Γνωρίστε τους κατά τη διάρκεια του καταναλωτικού τους ταξιδιού και δώστε τους σχετικό περιεχόμενο που να τους βοηθά να σας επιλέξουν. Και κάντε τα όλα με μια ευέλικτη, αυτοματοποιημένη τεχνολογία marketing που να σας βοηθά να εξελιχθείτε και να μένετε ενημερωμένοι και ανταγωνίσιμοι.

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

Newsletter

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις

Search