Ο παρακάτω οδηγός, παρουσιάζει τρόπους με τους οποίους ο επιχειρηματίας, μπορεί να προωθήσει αποτελεσματικά το ξενοδοχειακό του κατάλυμα.
Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά, τι ακριβώς περιλαμβάνει:
Πρόσκληση επαφών και φίλων. Ο κοινωνικός κύκλος που ήδη γνωρίζετε, θα μπορούσε να σας υποστηρίξει, εκδηλώνοντας την προτίμηση του στη σελίδα σας (Like) και βέβαια να σας ακολουθούν(Follow)ώστε να παρακολουθούν τη δραστηριότητά σας. Κατά αυτό τον τρόπο, εφόσον, η σελίδα σας, είναι δημόσια στο ευρύ κοινό, μέσω των φίλων σας και την δημοσιοποίηση της προτίμησής τους, προβάλλεστε και σε άλλα άτομα.
Πρόσθεση στη σελίδα του Facebook πληροφοριών όπως: ιστοσελίδα της επιχείρησης και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτός είναι ένας απλός τρόπος, για να επιτύχετε περισσότερη δημόσια έκθεση, ειδικά σε δυνητικούς επισκέπτες. Πρώτα όμως, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι σύνδεσμοι είναι σωστοί, λειτουργικοί και προσβάσιμοι.
Προσφορά κινήτρων στους πελάτες. Μια δωρεάν παροχή ή παρουσίαση προσφοράς, θα ενθαρρύνει τους υποψήφιους πελάτες να επισκεφθούν τη σελίδα σας. Αυτό θα τους δώσει την ευκαιρία να έχουν πρόσβαση στις δημοσιεύσεις σας.
Δημοσίευση καλής ποιότητας περιεχομένου. Ακολουθείτε τον κανόνα 80/20. Αυτό σημαίνει ότι, το 80% των θέσεων θα πρέπει να αφορά την περιοχή και το 20% θα πρέπει να σχετίζεται με το ίδιο το ξενοδοχείο. Πιο συγκεκριμένα, χρήσιμα εργαλεία αποτελούν τα στατιστικά στοιχεία του Facebook για να εντοπίσετε τον τύπο περιεχομένου που απολαμβάνουν οι ακόλουθοί σας. Παράλληλα μπορείτε να τοποθετήσετε τις δημοσιεύσεις σας τρεις έως δέκα φορές την εβδομάδα.
Προώθηση της σελίδα σας σε άλλα κοινωνικά δίκτυα. Εάν διαθέτετε Instagram, Twitter, Pinterest ή άλλους λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το ξενοδοχείο σας, δημοσιεύστε μια συχνή παρότρυνση για δράση σε αυτά μέσω της σελίδας σας στο Facebook, ώστε να επιτευχθεί περαιτέρω δικτύωση.
Συμπλήρωση του προφίλ σας με πληροφορίες προς αναζήτηση. Προσθέστε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες και κατηγορίες στη σελίδα του προφίλ σας. Αυτά τα στοιχεία βοηθούν το Facebook να προβάλλει τη σελίδα σας σε άλλα άτομα ευρέως σε όλο τον ιστότοπο.
Ευχαριστήρια μηνύματα. Όταν οι μελλοντικοί πελάτες συμπληρώνουν τη φόρμα επικοινωνίας σας, τους ανακατευθύνει σε άλλη σελίδα, ευχαριστώντας τους, που έρχονται σε επαφή μαζί σας. Σε αυτό την περίπτωση, μπορείτε να προσθέσετε ένα εικονίδιο που παραπέμπει σε σελίδα στο Facebook, ωθώντας τους να συμμετέχουν και να ακολουθήσουν.
Συμμετοχή σε αναρτήσεις που αναφέρουν την επιχείρησή σας. Εάν μια άλλη επιχείρηση ή ένας οργανισμός αναφέρει το ξενοδοχείο σας σε μια ανάρτηση στη σελίδα του Facebook και επισημαίνει τη σελίδα σας, τότε η κοινοποίηση πραγματοποιείται σε ευρύτερο πεδίο με περισσότερες προβολές. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ξεκινήσετε να διαδίδεστε, ζητώντας βοήθεια από φίλους σας με επιχειρήσεις, εάν υπάρχουν.
Βέβαια, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η παραδοσιακή στρατηγική διαφήμισης μιας επιχείρησης δεν είναι άλλη, από τη διάδοση στόμα σε στόμα. Επιδιώξτε λοιπόν οι ανθρωποι μέσα στα social media να μιλάνε για εσάς! Αλληλεπιδράστε μαζί τους, απαντήστε στα ερωτήματά τους, δώστε τους κίνητρα να σας συστήσουν σε πελάτες( πχ. δώστε μια επιπλέον μέρα διαμονή ή ενα γευμα ή μια δωρεαν δραστηριότητα αν έρθουν σε εσάς αυτοί ή κάποιος φίλος τους) κάντε τους χρήσιμες προτάσεις ή δώστε τους συμβουλές για δραστηριότητες στην περιοχή σας , για μέρη που θα περάσουν καλά...με λίγα λόγια καντε τη σελίδα σας ενα χρησιμο οδηγό για αυτούς και κερδίστε την εμπιστοσύνη τους!!!.
Εκτός όμως απο τα παραπάνω, οι διαφημιστικές στρατηγικές στα social media, τα τελευταία χρόνια εφαρμόζονται δυναμικά από επιχειρήσεις που επιθυμούν να επεκταθούν και να αποκτήσουν περισσότερους πελάτες αλλά και ταυτόχρονα πιο πολλά έσοδα.
Οι διαφημίσεις μέσω facebook , instagram, youtube κλπ. στις εποχές ή περιόδους που οι ανθρωποι προγραμματίζουν τις διακοπές τους είναι ενας οικονομικός και αποτελεσματικός τρόπος να μάθουν την επιχείρησή σας , να σας έχουν υπόψιν ( αφού σας βλέπουν μπροστά στα μάτια τους , είναι ευκολο να επισκευθούν με ενα κλικ την ιστοσελίδα σας και να εχετε την δυνατότητα να τους πείσετε ) και να αυξήσετε έτσι τις κρατήσεις σας
Δείτε πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε! Μπορείτε να αυξήσετε τις κρατήσεις σας τώρα!
Επικοινωνήστε μαζί μας για ενα πακέτο υπηρεσιών προώθησης προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας!