Δημοφιλείς Υπηρεσίες

ΚατασκευήSites Παρουσίασης

ΚατασκευήΗλεκτρονικό κατάστημα

Για τον τυπικό καταναλωτή, μια αγορά δεν αποτελεί μία στιγμιαία διαδικασία, αλλά συνιστά μία σειρά από επιλογές, έρευνες και εμπειρίες που μας φέρνουν σταδιακά πιο κοντά σε μια απόφαση αγοράς. Το σκεφτόμαστε. Διαβάζουμε κριτικές. Ρωτάμε τους φίλους μας. Συγκρίνουμε και σκεφτόμαστε κι άλλο.
Γι 'αυτό και ονομάζεται «το ταξίδι του καταναλωτή». Και όπως τα περισσότερα ταξίδια, χρειάζεται συνήθως κάποιος χρόνος για να φτάσει κανείς στον προορισμό του.
Οι σελίδες προορισμού (landing pages) σας κατέχουν πολύ σημαντική θέση στο ταξίδι αυτό, καθώς καθορίζουν το επόμενο βήμα του χρήστη και οδηγούν στις πολύτιμες μετατροπές. Υπάρχει όμως τρόπος για να αυξήσετε το ποσοστό των μετατροπών στις σελίδες προορισμού σας;
Πλέον, όταν χρειαστούμε ιατρική βοήθεια/συμβουλή, το πρώτο μέρος στο οποίο την αναζητάμε είναι ο καλός μας φίλος το Google!
Με μία αναζήτηση μπορεί να βρούμε αμέσως πολλά αποτελέσματα για γιατρούς, αλλά αυτά που τελικά θα δεσμεύσουν την προσοχή και θα πάρουν τα περισσότερα κλικ είναι αυτά που βρίσκονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων. Και μία θέση ανάμεσα τους είναι πολυπόθητη και επιτυγχάνεται με το SEO.
Μπορεί το ιατρικό marketing για κάποιους να γίνεται αντιληπτό ως μία διαδικασία κοστοβόρα και δύσκολη στην υλοποίησή της, αλλά δεν είναι. Στις βασικές του εκφάνσεις, το ιατρικό marketing μπορεί να είναι μία υπόθεση και οικονομική και λιγότερο περίπλοκη από όσο φαντάζεται κάποιος.
Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε 5 στοιχεία που θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να υπάρχουν στη στρατηγική marketing ενός γιατρού.
Τα social media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Εάν δραστηριοποιήστε στον ιατρικό τομέα, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να τα χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας και να ενισχύσετε την online παρουσία σας αλλά και να επεκτείνετε το πελατολόγιό σας!
Θα σας δώσουμε 10 αποτελεσματικά tips για να κάνετε τα social media του ιατρείου σας να δουλέψουν για εσάς!
Οι διαφημίσεις σας στο Facebook είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Και ακόμη πιο συγκεκριμένα, η επαναστόχευση (retargeting) είναι ένα κομμάτι που, εάν το αξιοποιήσετε σωστά, μπορεί να σας επιφέρει αύξηση στις πωλήσεις σας!
Ας δούμε πώς!
Η δημιουργία και διαχείριση μιας επιτυχημένης καμπάνιας πληρωμής ανά κλικ (PPC) είναι μία απαιτητική διαδικασία. Και όπως καθετί στο marketing, είναι μία διαδικασία που θέλει χρόνο και βελτιστοποιήσεις για να αποδώσει καρπούς.
Ένας προϋπολογισμός πρέπει να οριστεί, λέξεις-κλειδιά πρέπει να υποβληθούν για προσφορές και ένα κοινό πρέπει να υποστεί τμηματοποίηση - και αυτά είναι μόνο μερικά από τα πράγματα που χρειάζεστε για να διαχειριστείτε επιτυχημένα τις καμπάνιες PPC.
Κάθε καμπάνια είναι μοναδική, ωστόσο υπάρχουν και χαρακτηριστικά που οδηγούν σε μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας. Παρακάτω θα δούμε 4 συνηθισμένα λάθη που συναντώνται συχνά σε καμπάνιες PPC.
Οι ιστότοποι έχουν εξελιχθεί σε κάτι πολύ περισσότερο από απλώς κείμενο και πληροφορίες σε μια σελίδα - συνιστούν μία ολόκληρη εμπειρία για τον κάθε επισκέπτη. Και για αυτό το λόγο, από την αισθητική του ιστότοπού σας έως την τοποθέτηση των CTA σας, όλα μπορούν να επηρεάσουν τη διάρκεια παραμονής των επισκεπτών στη σελίδα σας. Ευτυχώς, είναι εύκολο να κάνετε τον ιστότοπό σας πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ακολουθούν 8 συμβουλές από εμάς!
Η έναρξη μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop) είναι κάτι που πολλοί βρίσκουν ελκυστικό, αλλά ένας πολύ μικρότερος αριθμός στην πραγματικότητα τολμά να το επιχειρήσει. Εάν η ιδέα σας είναι αρκετά υποσχόμενη, τη δοκιμάσατε και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε, η έναρξη δεν χρειάζεται να είναι μια δύσκολη εμπειρία. Το κλειδί για την επιτυχία και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου σας είναι μια καλή κατανόηση του ψηφιακού μάρκετινγκ. Και πάλι, αυτό μπορεί να φαίνεται τρομακτικό ή υπερβολικά δύσκολο, αλλά δεν χρειάζεται να είναι.
Τα Google Ads έχουν εξελιχθεί πλέον σε ένα πολύ ανταγωνιστικό εργαλείο, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι πρέπει και εμείς να γινόμαστε πιο ευρηματικοί και ενημερωμένοι, να μετράμε, να ελέγχουμε και να πειραματιζόμαστε. Θα σας δώσουμε λοιπόν 10 tips που αξίζει να δοκιμάσετε για να αυξήσετε τα κλικ σας στα Google Ads, γρήγορα και αποτελεσματικά!
Αναρωτηθήκατε ποτέ τί είναι αυτό που κάνει κάποιες σελίδες να ξεχωρίζουν στην κατάταξη του Google και κάποιες άλλες να χάνονται απλά μέσα στο πλήθος;
Αυτό είναι ένα ερώτημα που βρίσκεται πίσω από κάθε στρατηγική SEO, η οποία έχει ως στόχο της την επίτευξη μίας καλής κατάταξης στα αποτελέσματα του Google. Ποια είναι όμως η μαγική συνταγή για μία καλή κατάταξη;
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (Search Engine Optimization - SEO) φαίνεται αρκετά απλή και ξεκάθαρη σα διαδικασία, έτσι δεν είναι; Διαλέγετε μερικές λέξεις-κλειδιά και έτοιμοι! Η σελίδα σας έχει βελτιστοποιηθεί για SEO, σωστά;
Όχι ακριβώς!
Το Instagram θεωρείται συχνά ως μια καθαρά οπτική πλατφόρμα και ενώ αυτό ισχύει εν μέρει, οι πληροφορίες που παρέχετε μαζί με τα διαφημιστικά σας είναι αυτό που πείθει το κοινό να αναλάβει δράση. Το σωστό copy της διαφήμισης είναι εξίσου σημαντικό με την εύρεση της τέλειας εικόνας ή βίντεο.
Θα έλεγε κανείς - και με σιγουριά μάλιστα - ότι η εξασφάλιση κερδών είναι ο κοινός στόχος των επιχειρήσεων. Ένας άλλος κοινός στόχος όμως, ο οποίος μπορεί μάλιστα και να προηγείται του κέρδους, είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες.
Το κοινό-στόχος (ίσως το έχετε ακούσει και ως “target audience” είναι ένα μερίδιο των καταναλωτών που προσπαθεί να προσεγγίσει μια επιχείρηση με τις διαφημιστικές της προσπάθειες.
Η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική εκμάθηση είναι πλέον όροι με μεγάλη δημοτικότητα. Όμως, όλος αυτός ο αυτοματισμός και η προσήλωση στα δεδομένα ελοχεύει έναν κίνδυνο: τον παραγκωνισμό του ανθρώπινου στοιχείου.
Η Google μας έχει δείξει ανά τα χρόνια παρουσίας της πόσο δυναμική είναι και πόσο γρήγορες είναι κάποιες φορές οι αλλαγές που πραγματοποιεί. Βλέπουμε έτσι ότι η συνεχής ενημέρωσή μας για τις όποιες αλλαγές ή εξελίξεις της είναι ζωτικής σημασίας, ώστε να εξασφαλίζουμε την ομαλή λειτουργία και αποδοτικότητα των δραστηριοτήτων μας.
Το διαδίκτυο έχει εισβάλει πλέον στη ζωή μας με τρόπο καθηλωτικό, καθώς οι χρήστες του παγκοσμίως ανέρχονται στους άνω των 5 δις. Και κάπου εδώ εισέρχεται το blog και η σημασία της συμπερίληψής του στο marketing πλάνο σας.
Το blogging αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο όχι μόνο για την αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και την προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών σας, αλλά συνιστά και ένα πολύ καλό εργαλείο επικοινωνίας με το κοινό σας και διασφάλισης της εμπιστοσύνης από δυνητικούς πελάτες σας. Παρακάτω, θα δούμε τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει στην επιχείρησή σας η δημιουργία ενός blog και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως άλλο ένα κανάλι στη στρατηγική σας.
Το newsletter είναι ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο digital marketing. Απευθύνεστε σε υπάρχοντες πελάτες σας ή ενδιαφερόμενους, επομένως είναι ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο και με μικρό κόστος για εσάς. Εάν δεν το έχετε ήδη συμπεριλάβει στη στρατηγική σας, μήπως ήρθε η ώρα να το σκεφτείτε σοβαρά;
Με την κυριαρχία των social media ως μέσο προβολής στο διαδίκτυο, μπορεί νά έχετε αναρωτηθεί: “χρειάζομαι όντως μία ιστοσελίδα για την επιχείρησή μου;” Η απάντησή μας είναι ΝΑΙ και θα σας παρουσιάσουμε 5 λόγους για να επενδύσετε σε μία ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας.
Cookies, cookies, cookies. Δεν αναφερόμαστε στο δημοφιλές γλύκισμα, αλλά σε εκείνα τα μικρά αρχεία που δημιουργούνται από κάθε ιστοσελίδα που επισκέπτεστε και για τα οποία σίγουρα θα έχετε λάβει αρκετές φορές ειδοποίηση από το πρόγραμμα περιήγησής σας.
Τα cookies είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το marketing, καθώς επιτρέπουν στους επαγγελματίες του marketing να παρακολουθούν τους επισκέπτες του ιστότοπου, τις συνδέσεις, τα καλάθια αγορών και πολλά άλλα με αυτά. Συνεπώς, η ανακοίνωση της Google ότι θα τερματίσει τη λειτουργία των cookies τρίτων (3rd party cookies) προκάλεσε ανησυχία και ερωτηματικά.
Η τουριστική αγορά, εκτός από το γεγονός ότι διαθέτει μεγάλη, παγκόσμια εμβέλεια, διαθέτει και περίοπτη θέση στη λίστα των βιομηχανιών της χώρας μας. Και πώς να μη διέθετε άλλωστε, με τόσο φυσικό πλούτο και ομορφιά που διαθέτει η Ελλάδα;
Αν δραστηριοποιείστε στον τομέα του τουρισμού, τότε σίγουρα, εάν θέλετε να ενισχύσετε την επιχείρησή σας και να αυξήσετε τα εσοδά σας, μια καλύτερη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει.
Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική
dummy2102838009
dummy2102838091
dummy info@logicsoft.gr